torsdag den 18. februar 2016

Noget så kedelig som hygiejne

Et enme som lægger ind imellem linierne mellem gæst og mig som glædespige,
er at vi hver især, har sørget for at hyggen sammen, kan foregå så lækkert som muligt.
Dette stilles krav til dig som gæst, og mig som du vælger at besøge.

Hvilke ting kan du forvente af mig?
-At jeg er rent og vasket.
-At jeg har sørget for, at der altid er et rent håndklæde til os.
-At hvis vi bruger sexlegetøj, at dette altid er rengjort.
-At der altid er kondomer til vores lege.
-At jeg bliver tjekket for evt. kønssygdomme (dette gør jeg hver 2-3 mdr.)
-At jeg har rene og plejede hænder.

Hvilke ting håber jeg, at du som gæst har gjort at tanker for din hygiejne før et besøg:
-At du har været i bad, eller ønsker at tage et bad hos mig.
-At du dufter dejlig.
-At du bliver tjekket for evt. kønssygdomme, hvis du jævnlig leger ude.
-At du har plejet dine hænder, (skarpe negle kan gøre ondt).
-At du vasker dine hænder inden leg.

Sidste år måtte jeg tage nogle små pauser som glædespige.
Grunden skal findes i at jeg blev mere syg, end jeg normalt ville gøre, 
hvis jeg arbejdede i et kontorjob.
Jeg fik flere små forkølelser, hoste og betændelse i øjet.
Små ridser omkring og ved mit underliv forudsaget af skarpe negle.
Jeg blev irriteret over, at jeg ikke kunne passe mine gæster og mit job.
Jeg måtte igang med nogle rutiner, der kunne resultere i bedre hygiejne, 
for mine gæsters og min skyld.

Jeg kan sige, at ændringerne har gjort at jeg har været mindre syg de sidste 6 mdr., 
og det er bare super dejligt, at det virker.

Og hvad har jeg så ændret.....
-Jeg bruger ugentlig tabletter for at holde mit underlivs PH-værdi i balance.
-Så snart jeg mærker skarpe negle fra en gæst, afviser jeg videre leg med mit underliv, 
eller finder en neglefil/negleklipper frem til dig før vi kan fortsætte.
-Som gæst bliver du tilbudt et bad.
-Som min gæst får du en varm vaskeklud til hænder og deslige inden vores leg.

Du tænker måske: "hvorfor behøver jeg, at vide disse ting Niki?"

Det gør du fordi jeg mener det er vigtig, 
når vi,
dig som gæst og mig som din glædespige, 
begge ved, at jeg passer på mig selv og derved også på dig.

Så derfor kære gæst....
-Tag endelig imod tilbudet om et bad, hvis det er en halv arbejdsdag siden, 
du sidst har været under bruseren.
-Når du får den varme vaskeklud af mig, så brug den. 
-Sørg for at pleje dine hænder.

Når jeg kan dufte du er ren og lækker, 
gør du det lettere for mig, at være til stede for dig ;)

De bedste og varme hilsner
fra Niki.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar