søndag den 13. marts 2016

Nyt: Ugens Bedste Gæst

Dejligt, men hårdt at komme tilbage fra ferie.
Når man har været afsted mod det varme, og har nydt solen,
så lander man igen i det kolde nord.
Men dette har også givet mig muligheden for at tænke tingene igennem
og heriblandt min blog.
Jeg har derfor lavet et nyt tiltag her på bloggen, som jeg håber I tager godt i mod.

Ugens Bedste Gæst - Er navnet på et nyt ugentlig indlæg, hvori jeg skriver 
om en oplevelse, som jeg synes har været fed. 
Mit arbejde består af mange sjove, mærkelig og fede oplevelser. Jer der
har fulgt mig herinde, og De af jer der allerede har besøgt mig kan sikkert
nikke genkendende til, at jeg faktisk kan li' det jeg laver. Jeg får hver eneste
uge muligheden for at komme tæt på andre mennesker, og selvom dette er
et job, så er nærheden, de sjove lege og de gode samtaler det der gør, at jeg
stadig elsker min hverdag. 

Jeg kan dog godt indrømme, at det ikke er alle i mit privatliv jeg kan dele disse
oplevelser med. Men da de stadig fylder en del hos mig, så findes der vel i 
grunden ikke et mere naturlig sted i denne verden at dele dem end herinde.
Bloggen her er min direkte kontakt til jer, og et herligt lille frirum for mig.

Men bare rolig. Jeg sælger jer ikke ud ;) 

Den jeg vælger hver uge vil selvfølgelig fremstår 100% anonym! Det vil 
kun være dig og mig der ved, at det er lige præcis Vores oplevelse jeg beskriver ;)

Jeg glæder mig til, at dele Ugens Bedste Gæst, med jer allesammen fra næste uge af.

Love Niki



Ingen kommentarer:

Send en kommentar