lørdag den 6. februar 2016

Stamgæster

Der er et eller andet med stamgæster, som er så skide dejligt.
For man kommer til at kende mange sider af hinanden, som gør det seksuelle,
intime og alt andet meget mere lækkert.
Jeg bliver glad, når jeg ser gæster, jeg ikke har set længe,
eller gæster som har mig som deres eneste glædespige.
Jeg er taknemmelig, at oplevelsen sammen, har været så dejlig,
at gæsten vælger at komme igen.

Og selvfølgelig giver det mig også rigtig meget, at jeg ved hvem jeg skal lege med.
Hvem det er, som ringer på min dør.
Michael, som bare er super smilende og altid i et godt humør.
Jan, som er nervøs når han har alt sit tøj på, men så snart tøjet er smidt,
er alt hans nervøsitet væk.
Lars, som godt kan lide, at jeg er lidt hård ved ham.
Og så er der Hans, som egentlig bare gerne vil nusses i håret, og aes på ryggen.

Alle mine gæster har deres grunde til at besøge mig og mine kollegaer.
Måske er de single, og har bare brug for tingene er så enkel som muligt.
Måske er de gift med børn og Volvo, men har et andet behov der ikke dækkes hjemme.
Måske har deres partner en kronisk sygdom, som gør,
at de ikke har noget seksuel sammen mere.
Uanset hvad, så er de velkommen hos mig.
Jeg behøver ikke at vide noget om mine gæsters bevæggrunde til at besøge mig.
Og derved kan det være meget enkel og ligetil.

Jeg har også gæster, som gerne vil dele deres hverdag med mig.
Snakke om arbejdet, om konen, om børnene, om hunden.
Om alt og ingenting.
Men de ting der bliver snakket om, bliver holdt inde for vores univers.
Og når gæsten vælger at besøge mig igen, ja, så det jo fedt,
at kunne snakke om, hvad der er sket sidst man så hinanden.
Man bygger et bånd imellem hinanden, som alt ialt styres af gæsten, da det jo er ham,
som vælger, hvor tit eller hvor lidt man skal se hinanden, og hvad han ønsker at dele.

Jeg siger ikke, at jeg redder en masse mænd, men som menneske bag glædespigen,
er det jo dejligt at vide, at jeg gør noget andet end at knalde.
At der er tanker, følelser og håb bag, når en gæst, vælger at besøge en glædespige.



2 kommentarer:

  1. Hej Niki
    Har kun haft fornøjelsen af dit selskab 1gang, men som gæst føler man sig straks velkommen og du har evnen til at sørge for at en hver form for nervøsitet og akavethed forsvinder som dug for solen.
    Så jeg kan som gæst kun sige tusind tak for at mennesket bag glædespigen i den grad skinner
    igennem og gør det til en unik oplevelse at besøge dig.
    Kan varmt anbefales uanset bevæggrunde.
    Det er GFE, Sex,Intens, Frækt,Kinky, kort sagt så kniber man sig lige i armen når kører hjem og tænker, hvad fanden skete der lige der.
    Rigtig god weekend Niki.

    Knuzz
    Mister Vejle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mister Vejle :)

      Sikke en super dejlig ros-kommentar du giver mig der.
      Det er jo lækkert, at når man giver sig meget hen i ens job, at gæsterne også føler, det ekstra, man giver.
      Håber at se dig igen til en lækkert og hedt omgang sex.

      Knuzzz Niki

      Ps..... Godbidderne til min hund, er forlængst guffet ;)

      Slet