mandag den 1. december 2014

Første gang

Jeg bliver så beæret, når en mand/ung fyr,
vælger at JEG, skal være deres første pige de besøger.
Der må jo være en masse tanker, man gør sig, inden man står ansigt til ansigt med mig.
Skal/skal ikke, hvordan, hvem, hvad tror andre om mig, hvor diskret kan jeg gøre det,
hvad ønsker jeg ud af oplevelsen og meget meget mere...

For et lille stykke tid siden, besøgte en ung fyr mig.
I sine smsér oplyste han, at det var hans første gang.
Første gang med en glædespige.
Og at han var noget nervøs.
Jeg spurgte til hvad det var han havde lyst til.
Han havde aldrig prøvet at give anal til en pige.
Noget han altid gerne ville prøve.
Noget som hans tidligere kærester ikke har kunne eftergive.
Efter at forventninger var afmål, blev aftalen sat på plads.

En slank ung fyr i midten af 20érne stod i værelset.
Meget sød, og lidt nervøs.

Nogle kys blev givet.
Nogle milde strøg henover hans unge krop.
Jeg kunne mærke han slappede mere af.
Han kunne lide det.
Bestemt.
Hans flotte pik stod lige op.
Forventningsfuld.
Små lette strøg henover indelåret.
Henover de smukke kugler.
Min tunge føler nænsomt med.
Smager.
Suger.
Føler.
Bevæger tungen langs skæftet.
Snitter blidt hovedet.
Finder vejen ned langs skæftet.
Og op igen.
Forsigtig leger min tunge på pikhovedet.
Åbner min mund.
Lister pikken ind.
Kan mærke letheden i kroppen på den unge fyr.
Over endelig at få lov til at mærke min varme fra min mund.
Gør pikken dejlig våd.
Inden jeg bevæger mig længere ned over hans pik.

Jeg er våd.
Og han er klar.
Klar til at modtage mit stramme hul.
Gummiet bliver rullet på.
Langsom bevæger jeg mig ned over hans pik.
Mærker hans vejrtrækning nærmest går i stå.
Fornemmelse af hans pik der fylder mig,
gør mig endnu vådere.
Og da han rammer mig i bund,
og begynder at kneppe mig,
føles en lykke,
en glæde,
som jeg aldrig havde lyst til at give slip på.

Da han kommer,
mærker jeg hans stærke puls,
dunke inden i mig.
Hans vejrtrækning er på sit højeste.
Han smiler.

Vi lægger skulder til skulder.
Og prøver at finde den normale puls tilbage igen.
Ord bliver udvekslet.
Han havde bestemt sig for at prøve det.
Han havde gjort sit hjemmearbejde.
Han havde søgt efter piger, der kunne opfylde hans fantasi.
Han havde læst deres anmeldelser.
Han havde valgt mig.



2 kommentarer:

  1. Hvordan går det niki? Glæder mig til læse din næste inlæg hvornår skriver du igen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anonym

      Det går fint tak :)
      Hvornår der kommer indlæg, kan jeg ikke umiddelbart sige, men vil prøve fremover at skrive et indlæg hver uge.

      Knuzzz Niki

      Slet