fredag den 12. december 2014

Fortjener du at blive forkælet?

Julen kan være dyr, men det betyder jo ikke, at man skal forsømme sig selv.

Derfor giver jeg 2 super tilbud, som muligvis aldrig gives igen!

30 min. blid sex for KUN 800 kr. (ønskes superfransk +100 kr.)

Eller

Jule Super Blow med bind for øjnene
KUN 500 kr.


Tilbudene gælder resten af 2014
(Jeg skal gøres opmærksom på, at der desværre ikke gives rabat i Odense City)

Så stil dig et spørgsmål:
Fortjener du at blive forkælet??? 



8 kommentarer:

  1. Rasmus.
    Hej niki er det nødvendigt bind for øjnene?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rasmus

      Nej, det er det ikke... men hvorfor ikke prøve det?
      Mærke de andre sanser, arbejde for dig.

      Knuzzz Niki

      Slet
  2. Hvad med handjob giver du også tilbud der?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anonym

      Jeg kan gøre en undtagelse.
      Prisen er det samme som Jule Super Blow.

      Knuzzz Niki

      Slet
  3. Super blow, er det ikke med mund og uden kondom?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anonym

      Det er helt korrekt :)

      Knuzzz Niki

      Slet
  4. Hej geisha
    Må man godt kyse dig når man besøger dig og har kun betalt for super blow?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anonym

      Ja, du må gerne kysse mig ;)

      Knuzzz Niki

      Slet