fredag den 3. oktober 2014

Kys, kys og atter kys

Jeg har mødt mænd, der elsker at kysse.
Jeg har mødt mænd, der ikke vil kysse.
Jeg har mødt mænd, der snaver mig i gulvet.
Jeg har mødt mænd, der kun er til tantekys.

Kys, er noget der er dejligt, varmt og intimt.
Kys, kan gøre mig varm indeni.
Kys, kan gøre mig våd.
Kys, kan gøre mig forlegen.
Kys, kys og atter kys.

Spørgsmålet om man må kysse mig, 
når man besøger mig, 
bliver tit stillet i forbindelse med en tidsbestilling.
Svaret er altid ja.
Kys gør rigtig meget for mig, og til tider kan sex uden kys være lidt akavet for mig.
For jeg tænder på gode kys. Gode snaver. 
Og jeg mener at kys, er en del af det, at have sex sammen. 
At være intim sammen.

Nogen mener at dette, er at gå for tæt på.
Tæt på personen.
Og at kys kun er forbehold kvinden i sit liv.
Men hvorfor så dele alt det andet intime, 
hvis du ikke har lyst til at dele et kys med mig?




3 kommentarer:

  1. Hej Niki
    Super godt skrevet, hvem tænder ikke på et lækkert og intimt kys......jeg kunne ikke være mere enig.
    Det var fedt at tale med dig, selv om jeg fik forkert nummer:-)
    Du virker som en skarp og intelligent kvinde.

    Knus
    Mister Vejle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mister Vejle

      Tak for rosen.
      Kys er bare dejligt.
      Selvfølgelig findes der mange lege, hvor kysset ikke er en del af spillet, men ellers så det bare super skønt.

      Ja, forkert nummer.... så den hørt med, som undskyldninger :)

      Knuzzz Niki

      Slet
  2. Hej Niki
    Ja.......
    hvad man ikke gør for at komme i kontakt med en ægte Geisha:-)
    Håber snart du kommer til fastlandet, Shogun her vil gerne drikke lidt sake med dig:-)
    Rigtig god weekend.

    Knus
    Mister Vejle

    SvarSlet