tirsdag den 7. oktober 2014

Er mænd psykopater og kvinder hystader?

Når legen og liderligheden er udløst,
falder kroppen og sindet,
stille og roligt,
tilbage,
tilbage til nutiden,
og når vejrtrækningen, finder det normale stadie,
er der altid tid til en snak hos mig,
mens vi stadig lægger tæt.

I den tid,
tiden efter sex,
stilles der nysgerrig spørgsmål.

Jeg synes, det er spændende,
hvad I kære gæster mon laver,
hvad I har af synspunkter,
er I gift,
er I skilt,
og hvad med børn.

En sætning fra en gæst,
som besøgte mig i sidste uge,
smiler jeg stadig af,
"Mænd er psykopater og kvinder er hystader"

Sammenhængen skal ses i,
hvad hver af vores køn,
synes om hinanden,
ved alle de skilsmisser,
der foregår idag.

Om det er sandt, skal jeg ikke gøre mig klog i.
Verden er heldigvis ikke så sort og hvidt,
at vi alle kan skæres over i en kam.
Sætningen som blev sagt med et glimt i øjet,
smil i stemmen og et kram i siden,
gør, at jeg ikke kan lade være med at smile,
og huske denne fine sætning fra gæsten.




3 kommentarer:

  1. Israr
    Niki geisha foregå samleje hemmlig? Så min familie kærste ikke opdager det vel?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Israr

      Jeg fortæller ikke nogen, at du besøger mig.
      Hvis du mener om stedet er diskret, så er stedet i København ikke helt diskret.

      Knuzzz Niki

      Slet
  2. Nå men tak geisha :) glæder mig til see dig har aldrig set dig:)

    SvarSlet