torsdag den 23. oktober 2014

Er glædespiger beskidte?

Hvad ønsker man egentlig af en glædespige?
Sex! vil de fleste svare.
Nogen vil sige intimitet, nærvær og muligvis bekræftelse.
Forleden dag havde jeg en oplevelse udover det sædvanlige...

Der var ikke længe til min vagt var slut. Det havde været en stille dag. 
Det var egentlig okay lige denne dag, hvor jeg havde lidt meget at tumle med i hovedet.
Min kollega løb ind og ud, og havde bestemt travlt med sine stamgæster.
Mobilen var gået helt død. Eller den ringede i hvert fald ikke.
Prøvede at sætte mig til rette med min computer. 
Havde mest lyst til at sætte mig ud i bilen og køre hjem til min hund.
Mobilen ringede. En forsigtig stemme spurgte om adressen. 
Han vil være der inden for 15 min.
Jeg rejste mig og gik ind på værelset. Tjekkede om alle de levende lys, stadig var levende. 
Tog de højhælede på, rettede på make-uppen, håret og corsagen.

Klokken lød.
I døren stod en mørkhåret udlands udseende mand, vel omkring slutningen af 30´erne.
Han så usikker ud.
Jeg budte ham velkommen, og førte ham ind i legeværelset.
Spurgte pænt, hvad han ønskede, at vi skulle lege.
Han trak på skulderne. Og svaret at han ikke ønsket at have sex med mig.
Jeg blev skuffet et øjeblik, og ville havde svaret: 
"At det var da ærgerligt" og føre ham tilbage til hoveddøren.
Men han fortsatte sin sætning. Og ønskede kun snak og nærvær.
Pengene blev udvekslet, og jeg forsvandt ind i vores fælles rum med pengene.

Jeg bankede på døren, og åbnede den forsigtig. 
Manden havde ikke, rørt sig ud af det spot jeg forlod ham i.
Jeg henviste, om vi mon skulle lægge os i sengen.
Manden trak på skulderne, men lagde sig i sengen.
Vi havde begge stadig alt vores tøj på.
Jeg godt nok i min corsage, men med min kimono over.

Manden var meget usikker, og jeg følte klart, at han ikke følte sig tilpas.
Jeg prøvede at blødede stemmingen op, og begyndte at small-talke.
Han afbrød mig, og spurgte om håndklædet var rent.
"Ja, da," svarede jeg.
Han rejste sig hurtig, som om han overhørte mit svar.
Svagt sagde han, om vi ikke kunne sætte os i stolene over for hinanden.
Jeg satte mig i den sorte stol, og følte mig lidt usikker på, 
hvordan jeg mon skulle håndtere denne mand.
Jeg stillede ham spørgsmål. Og det viste sig hurtigt, at han ikke var tilfreds med livet.
Han havde ikke ønske-jobbet, havde ikke kone eller børn, boede hjemme hos moren, 
og havde generelt problemer med at tale med andre kvinder. 
Dagligt blev han forhørt at moren, om han mon ikke snart skulle have sig en kvinde, 
en kone, og give hans mor de ønskede børnebørn.
Du kunne mærke, at han følte sig presset. 
Følte sig ked af hverdagen.

Han rørte ved min arm, og fandt sin vej til mit bryst.
Pludseligt rejse han sig op, jeg fulgte med ham. 
Han vendte mig om, så jeg stod med ryggen til ham.
Han tog hårdt fat på mine bryster, holdte fast om min talje, 
og duftede til mit hår og min hals.
Jeg kunne mærke hans ophidset vejrtrækning og hans stive pik mellem mine balder.
Han havde stadig alt sit tøj på.

Han lagde mig på sengen. Tog mig på mine lår, min mave og bryster.
Pludselig gik han nogle skridt tilbage.
Tog sine hænder op til hans hoved, rystede, og sagde han ikke kunne.
Han gik lidt rundt på gulvet. Følte sig klart fortvivlet.
Spurgte om vi ikke kunne sætte os i stolene igen.

Jeg var ophidset. Var blevet våd. Var klar til at modtage, og være intim sammen.
Til at kysse, nusse og smage.

Vi satte os i stolene igen. Ansigt mod ansigt.
Han sagde, der ikke skulle ske mere, og rettede sit tøj.
Vi snakkede videre.
Han følte sig beskidt. Han følte, at jeg var beskidt, at stedet var beskidt.
Hans tanker omkring, at der havde været flere mænd i rummet, som havde dyrket sex.
Sex med mig, gjorde ham ubehaglig.
Som om, at han havde gjort noget, der var imod hans religion.
Hans overbevisning.
Men hans problem var, at han havde besvær med at tale med kvinder i den virkelig verden.
Og sex kun var lovligt med kvinden, han skulle giftes med engang.
Men han havde et behov for at røre og være intim med en kvinde af og til. 
Også selvom vi var beskidte.
Jeg forstod ham faktisk godt. Behov er en ting, men religion er en anden.
Han havde ikke lyst til at kaste skam over sin familie.

Vi havde en god snak.
Og da tiden var gået, gik han igen ud af den beskidte hule.
Væk fra den beskidte glædespige.


12 kommentarer:

  1. "Tro" tro på noget , tro på sig selv og andre er fint . Religion derimod har bragt så meget smerte gennem tiden at det skriger til himlen . Jeg er glad for jeg ikke er denne mand med alt den pine..... hvis der er en gud har det aldrig været hans mening at man ikke med glæde kunne nyde en smuk kvinde som dig. VH Afløbsrenseren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Afløbsrenseren.

      Jeg kunne ikke afstå for sex på den måde han kunne...
      og da slet ikke en som mig ;)

      Knuzzz Niki

      Slet
  2. Hej Niki

    Du har flere gange nævnt at du taler med dine kunder om børn, koner etc.
    Vil man kunne tale med dig om dit privatliv eller er det en envejskommunikation?

    Det er interessant for det flytter betalingssex fra ren kynisk knalde business.

    kh Peter

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Peter

      Man kan absolut tale med mig om mit liv, og jeg er da klart åben omkring det. Selvfølgelig er der noget, der er meget privat, og som jeg kun deler med gæster, som har besøgt mig flere gange, og som man føler sig fortroligt med. Og jeg ville da klart mene, at den bedste kommunikation er en 2-vejskommunikation :)

      Knuzzz Niki

      Slet
  3. 慎重にここにあなた自身の処女

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi

      I can't read japanese. But understand that you want me to be careful. Thanks for your thoughts.

      Best regards
      Niki

      Slet
  4. Niki geisha er du blevet tvunget til arbejd som prostitueret eller har du selv valgt?
    Du nævner på tidspunkt at du beskidt og dit arbejde er beskidt hvorfor?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anonym

      Du bedes læse mit indlæg inden du kommenterer.
      Jeg er ikke tvunget til at arbejdet som glædespige, men rent og skær fordi jeg elsker sex.... og det er vel ikke helt svært at sætte sig ind i vel? :)

      Knuzzz Niki

      Slet
  5. Ok det godt at hører det fordi jeg havde tanker om at mange udlænding prostitueret i danmark bliver tvunget til arbejde give halv del af deres penge til bagmænd

    Og jeg har det ikke så godt med prostituere der bliver tvunget til arbejde men nå nu du siger at du ikke er blevet tvunget til det så vil jeg gerne tage tur forbi:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anonym

      Du skal være mere end velkommen.

      Knuzzz Niki

      Slet
  6. Du der sgu sød :)

    SvarSlet
  7. Jeg kan se, at det er stykke tid siden, at du har skrevet novellen, men jeg fandt den via eroguide. :-) Jeg har virkelig ondt af den mand og hans forfærdelige hæmninger og fordomme overfor sex. Der er gået år nu og jeg håber, at han er blevet klogere og har fået nogle super lækre sexoplevelser siden du skrev om ham. Super lækker site du har her og skønt job, du har! Det er dejligt at læse, at du er så åben og fri omkring dit hverv som glædespige.

    SvarSlet