mandag den 27. oktober 2014

En Mini Tour rundt Danmark

Efter mange mange forespørgsler, har jeg nu valgt at besøge Herning.
Og dette sker i forbindelse med en arbejdsuge udover det sædvanlige.
En lille Mini Tour rundt i Danmark kan man kalde det :)

Se lige min vagtplan:

Mandag er jeg i Rødovre, Nyholms Allé 30A kld., fra 16-22.
Tirsdag er jeg i Odense, Privat/diskret nær afkørsel 52, fra 9-22.
Onsdag er jeg i Herning, Første Gang, Privat/diskret nær Messehallerne, 13:30-24:00.
Torsdag er jeg i Slagelse, Privat/diskret nær Korsørvej, fra 9-22.
Fredag er jeg i Rødovre, Nyholms Allé 30A kld., fra 16-22.

Er vildt spændt på, hvordan det mon kommer til at gå.
Glæder mig for vildt!!
Her har jeg snakket, og skrevet med en masse søde mænd,
og nu skal jeg virkelig møde dem.
Det er spændende og sjovt, at få lov til at sætte ansigt på alle disse maskerede mænd.

Håber vi ses...


4 kommentarer:

  1. Hvordan går touren?
    Er det hårdt?

    Peter

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Peter

      Det går såmænd fint :)
      Elsker mit job. Elsker sex. Det kan ikke blive bedre.
      Men de jyske mænd, har desværre ikke vist deres interesse i mig, så der er lange udsigter til et nyt besøg i Jylland.
      Men tilgengæld er jeg virkelig begyndt at holde af de fynske mænd.
      Sikke søde herrer der findes her.
      Så fyn er helt sikker fin :)

      Knuzzz Niki

      Slet
  2. Hej Niki
    Det er da rigtig træls at det har lange udsigter med at du lægger vejen forbi jylland
    igen.......
    Jeg ville helt sikkert havde besøgt dig, hvis det ikke var fordi at jeg er ude at rejse:-)
    Du er da bare for HOT.
    Måske et lille indspark kunne være at når du nu vælger nye jagtmarker så kunne det måske være en god ide rent taktisk at starte op først på måned istedet for sidst!
    bare et godt råd:-)

    Knus

    Mister Vejle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mister Vejle

      Det kunne godt være, at det var en god idé at være i jylland i starten af en måned end slut på måned.
      Det må jeg have in mente næste gang.

      Knuzzz Niki

      Slet