fredag den 12. september 2014

Ældre mænd

Der er et eller andet ved ældre mænd, der tænder mig.
Alderforskellen må være en af punkterne, men er der mere end det?
De er umiddelbart mere erfarne, ikke nær så nervøse, mere blide, mere kærlige 
og meget meget mere.
Sexfantasien har altid være der for mig, så længe jeg husker.
Om eleven og læren, om svigerdatter og svigerfar, om den ansatte og chefen.
Og det har bestemt ikke ændre sig med årene.
Derfor bliver jeg så glad, når ældre mænd kommer for at besøge mig.



















Ikke alt bliver dårligere med årene. George Clooney er et levende bevis på dette.

2 kommentarer:

  1. Hejsa Niki , Glæder mig at læse denne del af din blog :) , da jeg høre til denne aldersgruppe, desv. holder jeg mig nok lige knap så godt som G Clooney pæn fyr er han jo. Men dejligt at men ikke nødvendigvis er helt skrottet selv om man har lidt år på bagen og ikke er helt så stram i linjerne mere ;). . Læste for øvrigt denne artikel forleden, dejligt at vide at det er helt naturligt :) http://www.avisen.dk/derfor-er-gamle-maend-vilde-med-unge-kvinder_289691.aspx?redir=eniro&utm_campaign=eniroB&utm_medium=Eniro&utm_source=eniro . VH Afløbsrenseren

    SvarSlet
  2. Israr
    Ahh sådan skal du ikke sige niki vi unge er ligeså god i seng som de ældre:):):):)

    SvarSlet