torsdag den 14. maj 2015

Har du tid i din pause?


Han ringer til mig. Siger han er i nærheden.
Om jeg har tid til ham nu.
Fortæller at jeg er ledig, og oplyser hvor han skal køre hen.
Blot 5 minutter efter, står han ved min dør, og banker på.
Han smiler sødt til mig, og lægger pengene for 15 minutters leg.
En quickie kalder jeg det.
Han smider tøjet, og begynder at kysse mig.
Tager sig tid til at dufte, ae og kysse min hals.
Han sætter sig på sengen, og placerer mig foran ham,
således at mine bryster står flot lige ud foran hans ansigt.
Han napper blidt mine stive brystvorter, og jeg mærker en sitren i hele kroppen,
der råber efter hans mund hver gang, den efterlader min nøgen krop.
Han langer ud efter et kondom og ruller det på.
Placerer mig blidt på hans lår, så jeg sidder overskrævs,
og med rolige bevægelser glider han op i mig.
Jeg mærker hans tunge i min mund.
Mærker hans vejrtrækning.
Han løfter mig op.
Og ned.
Han knepper mig.
Hårdt.
Hans udløsning kan ikke undgåes.

Efter 2 minutter står han i hans arbejdstøj igen.
Arbejdet kaldte.


















3 kommentarer:

  1. Får sitren en vis sted, når jeg læser. Håber at kunne ramme dig en dag i København

    SvarSlet
  2. Hej geisha hvorfor skriver du ikke mere på din blog?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anonym

      Jeg vil snart følge op med et nyt indlæg :)

      Knuzzz Niki

      Slet