mandag den 9. marts 2015

Sex Stories

Jeg har længe gået og tænkt over, hvilken vej min blog skal gå ned af....
Måske stopper jeg én dag, men det betyder ikke, at jeg ikke har lysten til at dele mine tanker, fantasier eller lyster.
Så fremover vil du også kunne finde sex historier/noveller her på bloggen.
Noveller skrevet af mig, mine kollegaer, mine gæster eller af dig.

Novellerne kan være skrevet af egne oplevelser eller af rent fantasi ;)

Novellerne vil blive udgivet på forsiden, men jeg vil samle dem alle under den nye fane, Noveller.

Skulle du ligge inde med en virkelig fræk sexnovelle, er du velkommen til at sende den til mig på min mail. Jeg elsker sexhistorier inden for alle genré, men forbeholder mig retten til kun at lægge dem op, hvis de er velskrevet.
Så overrask mig endelig med en fræk historie, som også andre læsere kan nyde ;)

Håber du vil tage godt imod det nye tiltag ;)

Knuzzz Niki


6 kommentarer:

  1. Hvornår sætter du tilbud på dine priser?fordi jeg studerer og har ikke råd til besøge dig, men vil meget gerne besøge dig og håber også du bliver min første seksuel oplevelse:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anonym

      Jeg ved ikke, om jeg evt. har tilbud i nærmeste fremtid.
      Umiddelbart har jeg ingen planer om dette.
      Men du kan altid kigge forbi min blog.

      Knuzzz Niki

      Slet
  2. Så det betyder at jeg aldrig nogensinde kommer til besøge dig?:(
    Hvad med kan jeg får 30 min sex lille smule billgere?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anonym

      Du kan ikke få 30 min sex billigere.
      Hvis du synes det er for dyrt, har du jo muligheden for at lege med mig i 15 min.

      Knuzzz Niki

      Slet
  3. 15 min går det ikke alt for hurtig?
    Og det første gang jeg skal besøge gælds pige og synes du ikke at jeg skal nyde min første oplevelse?

    Dreng fra nørrebro

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dreng fra Nørrebro.

      Mine priser er ikke til diskussion.

      Knuzzz Niki

      Slet