tirsdag den 23. september 2014

Privat livet banker på...

I mandags måtte jeg for første gang aflyse min faste vagt i sidste minut.
Annoncen i Ekstra Bladet var betalt og trykt. Alle mine online annoncer ligeså.
Gæster havde booket tid. Andre måtte gå forgæves.
Masser af mistet opkald og smsér.

Jeg bukker hovedet og beklager dybt.

Men når privat livet banker på, og har brug for min hjælp og støtte, 
så smider jeg alt, hvad jeg har i hænderne,
for at være der for dem.
Ensomheden og manglende tryghed,
kan sagtens forekomme, 
selvom man ved, at man er i de bedste hænder på Riget.


2 kommentarer:

  1. Håber da så inderligt at folk har forståelse for at ind imellem kan der popstå situationer som kræver 100% opmærksomhed. Kaldes empati!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anonym.

      Tak for din kommentar.
      Og håber at mine gæster, har samme opfattelse som dig.

      Knuzzz Niki

      Slet