tirsdag den 9. september 2014

At springe ud som Geisha

Det er ikke mere end lidt over 3 uger siden, at jeg sprang ud som Niki Geisha.
Og jeg må sige, at jeg elsker det.
Der er så meget at lære, så meget ny viden, og meget af det har intet med sex at gøre.
Hvordan laver man sin egen profil, opsætter annoncer, kontakter ekstrabladet, finder et sted at være, priser og så videre.
Vi er mange i faget, og vi tilbyder alle noget forskelligt. Velsagten kan der stå det samme på menuen, men oplevelsen for dig som gæst er ligeså forskelligt, som der er piger. Er det super godt, og er servicen i top, er der en mulighed for, at du vil komme igen.
Og hvordan viser man så, at man giver den service og lækker-hed på 2-3 linier i ekstrabladet?
Ja, det stadig en videnskab for mig... 
Nogen piger vil gerne stå først i annoncerne, og derfor hedder de noget med A. 
Men hvad betyder A Baal??
En google søgning er altid lige ved hånden, og her fandt jeg dette indslag.
















Det da sjovt. Et ord som er fundet på, bare for at stå først. Jeg kunne ikke lade være med at komme med et lille smil.

Og hold da op, man kan komme af med mange penge på annoncer. Måske er man endt på den forkerte hylde? Eller også kan jeg nå, at ændre kurs :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar